Frajdäy

Klockan ett, somnar snart på tagnetbordet, men ska gå och lägga mig och få lite skönhetssömn, tänkte bara vara snäll och blogga lite först. 
Gjorde inte mycket i skolan, chansade å att historian var inställd som majoriteten av klassen men hade fel, fast skit samma, dessutom var det bara sex stycken på lektionen hahaha. Gjorde inget på matten, på engelskan hade vi en hörövning och på naturen fick vi en ny vikarie, våran lärare har brutit handleden, äntligen en rolig vikare, ung och chill, så ska det vara! 
 
Efter skolan åkte jag in till stan för att försöka hitta ett på Hunterstövlar eftersom att den färg jag vill ha är slut i min storlek på typ hela internet. Snurrade runt ett bra tag, men de var såklart slut -.- var arg och deppig hela vägen hem, inget funkar som jag vill att det ska och allting kändes blä. Snackade med Fia i ett långt tag, väldans trevligt!
När jag var hemma ringde mamma och frågade om jag hade köpt Hunters, hade jag ju inte så hon åkte förbi Länna sprot och köpte ett par :D Då blev jag lite happy igen!
 
Får se vad som händer imorgon, lite planering av plugg och kanske lite ständade. Ska kanske träffa Amanda tror jag, måste iaf göra det snart, eller hur Amanda? 
 
Det var väl det, orkar inte tänka mer är suupertrött. Godnatt! xx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0