Kinamuren

 
Hoppas ni alla har haft en bra alla hjärtans dag och helg. Själv har jag inte gjort så mycket förutom att ha ätit och ätit och ätit. I fredags åt jag och några södertörnare ute på restaurang Kinamuren som serverade olika asiatiska bufféer, jättegott men åt så mycket att jag nästan sprack. 

Igår gjorde jag inte mycket. Hjälpte mamma att handla, och så kom pappas kompis förbi på besök med världens sötaste 1,5 åring, och hans storebror få men bebben var ju den intressanta, jag älskar ju små bebisar! Så det blir kanske lite barnpassning där i framtiden, och lite arbete på han och hans frus firma $$.
Idag har jag städat och pluggat lite ekonomi, och läst ut hungerspelen men den slutade lite mitt i, vill läsa fortsättningen nu! Men nej vi ska såklart läsa ännu en bok i svenskan och jag ska läsa flyga drake nästan 400 sidor minimal text på minde än en månad, jag som är så snabb på att läsa...
Ska börja läsa nu, pack lite inför morgondagen först och sen hoppa ner i nytvättade lakan, älska!!

 


Kommentarer
Postat av: nikolina

svar:
Hej fina! Såg inte din kommentar försen nu då jag bytt blogg, (nikolinapettersson.se)

Jag har vart inlagd 2 gånger, en gång på en sluten ätstörningsavd. och en gång på sluten psykiatriavd. - båda två är lika hemskt på olika sätt..
Läkarna är speciella, helt klart, jag skulle inte kalla dem psykopater, då dem bara gör sitt jobb, dem ska få oss patienter att överleva! De är tufft, de är hemskt och allmänt sjukt, de är de.. På ätstörningsavd, fick vi ha mobiler och laddare, samt dator, vi fick ha våra egna kläder samt smink (tror jag, jag sminka mig inte). En dag på avd, är oftast väldigt liksidig och kort och gott äter man och vilar man hela dagarna... Vi hade minst 30min vila efter varje måltid och där emellan alla måltider så kunde man ha aktiviteter, träffa psykolog/kurator samt sjukgymnast, läkare mm :) Hoppas du fick någon hjälp av svaret även fast de var så sent... Fråga annars bara mer! :) Stor kram och kämpa på! <3

2018-01-08 @ 12:24:16
URL: http://www.nikolinapettersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0