köttarfrukost

Hejsan! Äter en riktig köttarfruksost nu bestående av fil med äpple och musli, äggmacka och skink/kesomacka. Blir ju lite tokit när jag börjar halv ett så brukar äta något brunchliknande. 
 
Kommer verkligen inte ihåg vad jag gjorde i lördags, men i söndags blev det lite skidåkning, 3km och sen var jag svimfärdig. På eftermiddagen så fikade jag och mamma hos Saga och bokade Londonresan, var helt säker på att vi inte skulle åka eftersom tiden tickar så det var kul, kommer dock ha jättelite pengar och inte kunna köpa allt jag vill och antagligen slösa hälften av pengarna på Starbucks.
 
Nu ska jag sätta på musik på maxd volym och städa lite innan jag drar, behöver rensa hjärnan lite, allting trycker på så mycket och känns som att bägaren snart svämmar över, eller vad man brukar säga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0