Heejej

Har inte orkat eller hunnit blogga pga. träning måndag+ onsdag, och i tisdags gick jag, Jesiica och mamma och såg en balett på operan, var faktiskt jättekul, helt otroligt så de kunde hoppa och snurra! År av träning låg bakom de där kropparna. Kul och jättefint var det, och trevligt att göra något nytt. 
Dagen var typ sämst, gårdagen också. Imorse så glömde mamma att väcka mig, vilket hon lovade mig att göra, så jag missade en skrivning på svenskan. Fick totala blackouts under matte och samhällsprovet, har börjat prestera jättedåligt på prov, slarvar med pluggandet och är inte noga med att passa tider och gå på alla lektioner. Det måste det bli ändring på, men det är så krävande och här hemma får man inte precis något stöd fast än att jag går skolan för deras skull känns det som ibland.. Tur att det finns en massa roliga och underbara människor på twitter iaf, vad skulle jag göra utan kära twitter? Och så har jag tur att ha fina vänner kring mig som förgyller mina dagar, ni betyder guld!!!
Nu ska jag stalka lite bloggar, hänga runt lite på the internet och sen läsa Hungerspelen, vill läsa ut den! Och Isis hälsar, min baby.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0