Belive- acoustic

Kände mig så mosig och ofräsch och förskyldig imorse, men krigade mig till skolan, det var ju bara två lektioner och ville inte missa ekonomin eftersom vi har en dugga på torsdag. Förutom skola har jag inte gjort så mycket. Slappat vid teven, läst lite. Inget pluggande har det blivigt, så det får bli llite kvälls/nattstuderande som vanligt..

Och rubriken ja.. Justins "nya" album kom ut inatt, det är akustiska versioner på belive låtarna och några nya. Superbra! Jag älskar belivealbumet och akustisk musik, så det är två i en, very good! Låtar med bara en eller två gitarrer och en bra röst är så gudomligt, lite rätt in i hjärtat, känns sjunget så personligt och äkta och AAH måste ha nån som sitter i mitt rum och spelar och sjunger för mig!! Gärna nån snygg, begåvad kille hehe

Jaja, åter till verkligenheten och det never ending pluggandet
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0