Shopping med mammi

Jag och mamma bestämde oss för att åka in till stan idag. Väldigt trevligt men massor av folk! Alla har ju fått sin efterlängtade lön nu.
Och det fanns massor av fina saker i affärerna, men jag köpet aldrig något nu mera, har för svår beslutsångest och blir arg på mig själv för jag vill köpa något men kan inte! Har dessutom blivit havet beroende av att spara pengar, vilket kan vara bra. Men mamma ville köpa något till mig så hittade ett linne som jag letat efter och två par örhängen, slänger upp bilder imorgon. Vi köpte också biljetter till en balett på Operan, en tolkning av Törnrosa, ska bli kul eftersom jag aldrig sett en balett, kommer visserligen sänka mitt självförtroende på dansen men blir nog samtidigt inspirerande.
Nu ligger jag på soffan bara, har fruktansvärt ont i halsen, känns som att jag kommer få världens förkylning ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0